Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Gaffel op 06 november 2025, 10:10:17
-
Al een poosje heb ik het volgende, bij het vernieuwen cq verlengen van mijn certificaat van Let's Encrypt krijg ik de melding dat het mislukt is terwijl het wel degelijk gelukt is. Bij het verversen van het scherm staat de nieuwe datum er gewoon in. Ik heb een DS720+ en voorzien van DSM7.3.
Een kennis van mij heeft een DS218+ en die krijgt gewoon de melding dat het gelukt is.
Wie herkent dit en hoe krijg ik dat opgelost!
-
Al een poosje heb ik het volgende, bij het vernieuwen cq verlengen van mijn certificaat van Let's Encrypt krijg ik de melding dat het mislukt is terwijl het wel degelijk gelukt is.
Specifiek verlengen zou helemaal niet nodig hoeven te zijn. Zou automatisch verlengd moeten worden.
Je zou alle links m.b.t. Let's Encrypt kunnen verwijderen, en opnieuw kunnen instellen.
Indien een Let's Encrypt certificaat aan een Synology DDNS naam, of QuickConnect is gekoppeld.
Hoef je niet apart poort 80 naar de NAS te hebben geforward.
Bij andere domein namen, niet gekoppeld aan een Synology domein, WEL.
-
Bedankt voor je reactie Babylonia, automatisch gaat niet omdat het buitenland in de firewall geblokkeerd is.
Ik maak geen gebruik van Synology DDNS of QuickConnect.
Dit alles geldt ook voor de DS218+ overigens.
Maar ik ga alles nog opnieuw instellen.