Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: bieka op 29 september 2016, 13:37:35
-
Ik kan mijn DS216 niet meer van buitenaf bereiken, ik heb al rondgezocht hier op het forum maar kan er niets specifieks op vinden.
De pagina laadt heel lang en uiteindelijk wordt de melding gegeven dat de site niet bereikbaar is.
Kan iemand me vertellen of er een update uitgevoerd dient te worden of andere handelingen dit probleem kunnen oplossen?
-
En hoe probeer je de DS te benaderen ?
Via QC ?
Met browser ? DDNS of Extern IP adres ?
Heeft de DS een vast IP-adres ?
Is/zijn de juiste poort(en) nog forwarded in je Router ?
-
Via het ip adres in de browserbalk, de DS heeft een vast IP adres.
Wat je met het laatste bedoelt weet ik niet te beantwoorden.. heb geen poorten geforward of anders gezet in mijn router.
-
Als je geen poorten hebt forwarded dan kan het volgende niet waar zijn:
Ik kan mijn DS216 niet meer van buitenaf bereiken
-
ik weet niet wat dat inhoudt:
geen poorten hebt forwarded..
En voorheen kon in wel inloggen van buitenaf (bijvoorbeeld browser in telefoon)
-
Als je geen poorten forward, kan de router niet weten naar welk apparaat de verbinding moet en kun je van buitenaf niet inloggen.
Je gegevens zijn echter te summier om echt op te kunnen antwoorden. Zonder specifieke info kan ik alleen maar zeggen: lees de help file nog eens door.
-
Beste Bieka,
Wij willen je graag helpen, wat bedoel je precies met "van buiten" ? Wat versta je hieronder?
Wellicht als je dit toelicht kunnen wij je beter helpen.
Groetjes en wij horen graag.
-
Heb je inmiddels dit porbleem verholpen of is ze nog actueel?
Als het probleem verholpen is, zou je dan willen delen hoe het probleem verholpen is? Hiermee help je ook anderen met hetzelfde probleem en kunnen wij dit draadje netjes afsluiten. Alvast vriendelijk dank!
-
Het probleem is opgelost.
-
Hoe dan? ::)