Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: scollie op 03 november 2018, 10:33:52

Titel: DDNS
Bericht door: scollie op 03 november 2018, 10:33:52
Ik heb sinds kort een Asus router die heb ik ingesteld, nu krijg ik van Synology een melding dat mijn account gaat/is vervallen ik moet DDNS instellen maar wat ik ook probeer ik krijg deze niet ingesteld.

Iemand enig idee


Hans
Titel: Re: DDNS
Bericht door: Birdy op 03 november 2018, 10:38:49
Krijg je dan een foutmelding of zo ?
Titel: Re: DDNS
Bericht door: Birdy op 03 november 2018, 10:47:45
nu krijg ik van Synology een melding dat mijn account gaat/is/is vervallen
Ik heb overigens nog nooit meegemaakt dat een DDNS gaat/is vervallen.

Wat zie je op https://account.synology.com/nl-nl ?
IP-Adres klopt ?
Titel: Re: DDNS
Bericht door: Briolet op 03 november 2018, 11:18:43
Als je hem niet meer periodiek update, zal hij vervallen. Een DDNS is voor een variabel adres. Zonder updates wordt die dus onbetrouwbaar en kun je hem beter laten vervallen.

Een relatie met een router en de synology DDNS zie ik niet.
Titel: Re: DDNS
Bericht door: Briolet op 03 november 2018, 11:21:17
Als je hem niet meer periodiek update, zal hij vervallen. Een DDNS is voor een variabel adres. Zonder updates wordt die dus onbetrouwbaar en kun je hem beter laten vervallen.

Een relatie met een router en de synology DDNS zie ik niet.
Titel: Re: DDNS
Bericht door: Birdy op 03 november 2018, 11:30:53
Ahh, inderdaad, misschien was dan dit het geval:
Wanneer uw Synology-product uitgeschakeld blijft of niet verbonden is met het internet
 (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/tutorial/General/How_do_I_reserve_my_Synology_DDNS_hostname)
Maar dat is dus na 60 dagen ongebruikt of de NAS geen internet toegang !

Heeft de NAS nog wel internet toegang, na het installeren van die Asus ?