Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: ppeeters11 op 23 april 2014, 09:31:32
-
Hallo,
Sinds een week doet mijn DDNS het niet meer. Ik kan mijn NAS wel buiten mijn eigen netwerk benaderen. Is dit een probleem?
Verder over DDNS probleem. Als ik de verbinding wil testen komt de DS214 direct met een melding Bewerking mislukt. Ik heb een fout gemaakt in het adres, maar deze kan ik niet corrigeren en kan de DDNS niet verwijderen. De verwijder knop is wel beschikbaar en als je daar op klikt wordt de DDNS niet verwijderd.
Groet Patrick
-
In een ander draadje, http://www.synology-forum.nl/synology-dsm-5-0/dsm-5-0-4458-update-2-voor-ds112j-aangepast/msg110144/#msg110144 (http://www.synology-forum.nl/synology-dsm-5-0/dsm-5-0-4458-update-2-voor-ds112j-aangepast/msg110144/#msg110144) heb je problemen met je NAS.
Is dit misschien ook niet het gevolg van dat zelfde probleem?
-
Dit is op mijn DS214. Mijn andere post gaat over de DS112J.
De DS112J staat bij mijn vriendin en de DS214 bij mij thuis.
Groet Patrick
-
Aha, duidelijk 8)
Je hebt wel de juiste rechten om dit aan te passen?
Ik durf het bij mij niet even te testen, werkt al jaren goed.....
Je kan er wel een nieuwe bijmaken?
-
Kan geen nieuwe aanmaken, want ik kan geen Synology kiezen als provider. Bij hostname heb ik per ongeluk synoglogy.me neergezet, maar dit kan ik ook niet aanpassen.
Ik kan mijn DS wel benaderen vanaf mijn werk nu.
-
Vreemd. Ik weet het echt even niet.
-
DDNS doet het niet, maar je kunt er wel vanaf je werk bij en via 'buitenaf'. Hoe doe je dat dan? Door het IP adres te gebruiken ivp de symbolische naam? En als je via de DSM probeert de foutieve DDNS entry probeert te verwijderen, met welke gebruiker doe je da dan? Kortom: graag iets meer info zou helpen.