Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: joentje80 op 04 april 2013, 14:00:21

Titel: DDNS Service Melding verkeerde tijd!
Bericht door: joentje80 op 04 april 2013, 14:00:21
Hallo,

Ik had vanmorgen een mail ontvangen van DDNS Service dat de verbindingen met mijn ddnsnaam verbroken was. sinds 2013-04-04 11.51 GMT +08.00. Wel appart aangezien het toen 0700 sochtend was.
om 10.00 kreeg ik weer een mail dat het systeem weer online was sinds 2013-04-04 15.30 GMT +0800

Als ik het goed begrijp staat er wat verkeerd in de tijd instelling. Maar de tijd instellingen van de nas zelf staan wel goed hoe kan ik de tijd aanpassen die via de DDNS Service wordt gemaild?
Titel: Re: DDNS Service Melding verkeerde tijd!
Bericht door: D4nny op 04 april 2013, 15:06:00
De mail wordt verstuurd vanaf een systeem in een andere tijdzone: GMT +0800 (Vanuit een datacenter van Synology).

Nederland valt onder GMT +1 (wintertijd) of GMT+2 (Zomertijd) ookwel CET (Central European time) http://nl.wikipedia.org/wiki/Greenwich_Mean_Time.

Dit heeft niets te maken met de tijdsinstelling op jouw NAS.


Titel: Re: DDNS Service Melding verkeerde tijd!
Bericht door: joentje80 op 04 april 2013, 17:22:09
hmm oke, dan kan ik dit dus niet aanpassen:) Bedankt!
Titel: Re: DDNS Service Melding verkeerde tijd!
Bericht door: Robert Koopman op 04 april 2013, 17:49:10
GMT+8 is de tijdzone van onder andere Taiwan.
Daar zal de DDNS server van Synology wel staan.