Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: gobiuspictus op 09 mei 2018, 13:03:27
-
Beste Experts,
Op mijn vakantieadres krijg ik een e-mail van Synologiy-account dat mijn ddns-verbinding is verbroken.
Wat kan ik hier nu aan doen? Ik kom o.a. niet meer in SurveillanceStation (erg vervelend).
Hoe kan dit zo opeens?
Hartelijk dank!
-
Kijk eens naar de status in je Account: https://account.synology.com/en-global
-
In de Synology Service status lijst zie ik overigens geen probleem.
[attachimg=1]
-
Er staat een rode stip voor gobiuspictus.myds.me
-
Het zal zijn wat er staat: geen verbinding meer. Dat kan overal zijn tussen de nas en de ddns server. Hier heb ik het als de ISP onderhoud doet aan zijn netwerk. Ik heb het ook wel eens gehad bij slechte contacten in mijn lan.
Het probleem kan dus overal liggen.
-
gobiuspictus.myds.me
Het zou toch gobiuspictus.synology.me moeten zijn ?
Maar goed, ik heb zelf even gekeken maar, ik zie geen problemen met DDNS.
-
Ik zal moeten wachten tot ik thuis ben. :'(
Bedankt!