Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: DeeJz op 08 januari 2018, 10:41:29
-
Hallo,
Ik krijg via diverse klanten vanochtend de melding dat hun Surveillance app via Het Quickconnect id onbereikbaar zou zijn.
Na het testen kom ik tot dezelfde conclusie.
Zijn hier meer gebruikers die hetzelfde ervaren?
Synology is onbereikbaar
-
Ik merk t met dsget en dsfile op meerdere nassen die ik heb
Ik denk storing bij synology
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Er is geen storing gemeld door Synology.
[attachimg=1]
-
Dat zal best. Maar ik zit opeens met 15 systemen die plat liggen.. En kennelijk ben ik niet de enige gebruiker...
Dat synology niks meldt, is in mijn optiek geen reden dan het niet daadwerkelijk problemen kan hebben met Quickconnect...
(overigens ligt Moneybird er ook uit op het moment... Gaat lekker)
-
Ik meld het alleen maar. ::)
-
Ik meld het alleen maar. ::)
Ik snap je. Maar als zij het al gemeld hadden, had ik het hier niet geplaatst... ;)
-
Even checken: Meldingen worden gedaan hier (https://www.synology.com/nl-nl/support/synology_service) maar, dat wist je (ook) al ? 8)
-
Jep, was al een uurtje aan het zoeken, kon nergens officiële verklaring vinden. In DS lijkt alles goed te staan. Maar vanaf buiten onbereikbaar...
Daarom hier gepost of meer mensen er last van hadden.. En dat blijkt
-
Indeed
Zo net nog steeds
Terwijl ik mn nassen via normale url / port forward wel kan bereiken
Dus moet in QC keten zitteb
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Check eens https://account.synology.com/en-us of daar inderdaad QC verbroken is.
-
Half uurtje geleden werkte het bij mij ook niet, nu wel weer.
-
Omdat je bij QuickConnect afhankelijk bent van de Synology servers, heb je ook elke keer geen verbinding als zij een storing hebben. En de ervaring van de laatste jaren leert dat dit meermaals per jaar gebeurd.
Als je het systeem opzet met een eigen domeinnaam of met de Synology DDNS naam, ben je veel minder afhankelijk van de goede werking van de synology servers. Je moet dan wel forwarden, maar dat maakt de verbinding alleen maar sneller.
-
Kan dat niet goed zien
Wel alleen maar groene bolletjes
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Het werkt weer via qc
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Er zijn nog steeds problemen. Mijn NAS’en verliezen regelmatig de verbinding met de CMS host.