Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: dutchpipo op 25 december 2018, 15:50:58
-
L.S; mijn zoon, wegens zijn werk woont nu in Amerika en ik heb een account voor hem gemaakt om in te logen op mijn DS 216 Play.
Hij heeft meermalen geprobeerd in te logen maar telkens lukt hem niet, wie-o-wie kan helpen aub.
-
Poorten doorgestuurd naar de NAS?
Firewall regels aangepast dat extern verkeer uit USA toegang heeft?
-
Nee, ik weet niet hoe ik deze moet aangepast. Sorry ik ben nog niet gevorderd user.
-
Hij heeft meermalen geprobeerd in te logen maar telkens lukt hem niet
Kennelijk heeft je zoon wel het inlogscherm van DSM of iets anders ?
Wat is dan de foutmelding ?
-
Kijk ook even of het IP-adres van je zoon is geblokkeerd:
[attach=1]
-
Ik ga hem vragen om een screenshot van te maken , ivm tijd verschil kan even duren.
-
Kennelijk heeft je zoon wel het inlogscherm van DSM of iets anders ?
Wat is dan de foutmelding ?
@Birdy , ik denk hij heeft op DSM ingelogd , ik gebruikt dezelfde de Synology Assistant in te logen dan kom ik op DSM pagina om in te logen met admin. Zie bijlage screenshot.
-
Hij heeft gewoon IP-adres van mijn DSM gebruikt om in te loggen dan krijgt hij de foutmelding : Zie bijlage
-
????? Met dat IP kan hij nooit een inlogscherm krijgen. Dat is een LAN IP.
De assistent is alleen voor de eerste installatie bedoeld en zoekt alleen een nas op het locale netwerk.
-
er mist een octet in het ip adres plus het is een klasse c adres :?:
-
L.S; Hoe kan hij wel inloggen op mijn DS216 Play om mijn bestanden te kijken/lezen want ik heb hem alleen lezen rechten toegewezen.
-
Dan zou ik toch echt Quick Connect overwegen.
Heb je niets te maken met poorten forwarden.
-
Nee , ik heb geen port forwarding (en flauwe idee)maar wel quick connect ooit gebruikt. Ik ga deze ook proberen .