Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Rammie op 28 februari 2015, 15:05:10
-
Hallo iedereen ik ben nieuw hier en heb een probleem.
Ik heb een ds214play gekocht maar een verkeerde mail gebruikt voor Quick connector maar krijg hem niet weg.
ik kan mail link niet bevestigen omdat hij fout is wat moet ik doen.
Alvast bedankt gr ramon
-
Kijk of je met de oplossing < HIER > (http://www.synology-forum.nl/ddns-extern-benaderen/externe-toegang-ddns-verkeerd-adres/msg147941/#msg147941) iets mee kunt.
-
Maar dat gaat niet want ik kan nooit een verificatie mail ontvangen want mail adres zit 1 letter verkeerd in
-
Degene in de andere draad had ook een verkeerd e-mail adres ingevuld. Die kon er wel in om te corrigeren.
Andere opties:
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je wilt bellen:
https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us
En vraag of je het account bij MyDS Center kunt herstellen.
-
Kan ik niet dat mail adres in de 214play verwijderen of is dat 1 malig
-
Bij Quick connect