Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Rammie op 28 februari 2015, 15:05:10

Titel: help aub
Bericht door: Rammie op 28 februari 2015, 15:05:10
Hallo iedereen ik ben nieuw hier en heb een probleem.

Ik heb een ds214play gekocht maar een verkeerde mail gebruikt voor Quick connector maar krijg hem niet weg.
ik kan mail link niet bevestigen omdat hij fout is wat moet ik doen.

Alvast bedankt gr ramon
Titel: Re: help aub
Bericht door: Babylonia op 28 februari 2015, 15:25:03
Kijk of je met de oplossing < HIER > (http://www.synology-forum.nl/ddns-extern-benaderen/externe-toegang-ddns-verkeerd-adres/msg147941/#msg147941) iets mee kunt.
Titel: Re: help aub
Bericht door: Rammie op 28 februari 2015, 17:48:12
Maar dat gaat niet want ik kan nooit een verificatie mail ontvangen  want mail adres zit 1 letter verkeerd in
Titel: Re: help aub
Bericht door: Babylonia op 28 februari 2015, 18:26:09
Degene in de andere draad had ook een verkeerd e-mail adres ingevuld. Die kon er wel in om te corrigeren.
Andere opties:

Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld

Of als je wilt bellen:
https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us

En vraag of je het account bij MyDS Center kunt herstellen.
Titel: Re: help aub
Bericht door: Rammie op 28 februari 2015, 18:37:36
Kan ik niet dat mail adres in de 214play verwijderen of is dat 1 malig
Titel: Re: help aub
Bericht door: Rammie op 28 februari 2015, 18:38:22
Bij Quick connect