Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: r8gingbull op 31 augustus 2015, 20:46:06
-
Hallo allemaal.
Als ik via quickconnect wil inloggen dan lukt het niet meer.
IP op assistant is wat ik altijd had.
Maar ik vermoed toch dat ik een andere IP heb gekregen.
Hoe kan ik inloggen of weten waarom ik niet kan inloggen?
Ik ben een newbie.
-
Controleer of je ID nog daar is en ook klopt: account.synology.com
En controleer of alles nog klopt in Configuratiescherm > QuickConnect
Alles goed ?
Welke fout melding krijg je dan ?
-
Ik ga vanavond even kijken. Ik laat het u weten.
BVD,Jeff
-
Ik krijg deze pagina niet bereikbaar.
-
Ik kan niet in DSM komen.
-
Ik krijg bij quickconnect " kan geen verbinding maken met uw diskstation" "controleer de volgende instellingen"
-u hebt de correcte adres ingevoerd.
-uw diskstation is ingeschakeld en verbonden met internet.
-
Ik krijg deze pagina niet bereikbaar.
Welke pagina ? account.synology.com ?
Ik kan niet in DSM komen.
Alleen niet met QC of ook niet met gewoon je lokale IP adres van je NAS, dus: http://<IP-Adres van je NAS>:5000/webman/index.cgi
Ervan uitgaande dat je wel gewoon lokaal op je NAS kunt komen, zonder QC dus, kijk eens of je NAS wel een Internet connectie heeft in:
Configuratiescherm > Bijwerken en herstellen > DSM bijwerken
Wat staat er achter "Status:" ?
-
Beste birdie, ik kom niet in de instellingen. IP adres lukt niet. Of bedoel je een andere IP? Hoe kom ik er achter? De IP die ik had lijkt niet meer te werken.
Ik vermoed dat ik een andere IP heb gekregen. Bij Synology assistend zie ik de juiste. Maar dan krijg ik geen verbinding.
Zit er aan te denken om een hard reset te doen...
-
Door DS finder zag ik dat ik een andere IP adres had gekregen en nu kan ik inderdaad inloggen birdie.