Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Snipes op 31 juli 2013, 16:30:23

Titel: IP van 212+ intern niet meer te pingen
Bericht door: Snipes op 31 juli 2013, 16:30:23
Ik kan in Win7 in mijn eigen netwerk via explorer wel bij mijn bestanden op mijn 212+.
Ik kan ook via mijn mobiel buiten het netwerk naar ***.myds.me:5000 en inloggen.
Maar als ik via Win7 naar <ipadres van NAS>:5000 ga, dan krijg ik een pagina van Google met zoekresultaten van <ipadres van NAS>:5000.
Ik kan het ip van de NAS ook niet meer pingen.

In Win7, de 212+ en mijn router kan ik niks vinden dat geblocked is.
Ook geen virus gevonden met scanner.

Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?
Titel: Re: IP van 212+ intern niet meer te pingen
Bericht door: Hofstede op 31 juli 2013, 16:57:14
Weet je zeker dat het IP-adres van je DS212+ niet gewijzigd is ?
Titel: Re: IP van 212+ intern niet meer te pingen
Bericht door: Snipes op 31 juli 2013, 22:14:45
IP adres is niet gewijzigd.
Staat vast in de NAS.
Jumbo frames optie daaronder staat uitgeschakeld.

Net mijn router gereboot. Ga zo de NAS rebooten.

-Edit -
Heb net het vinkje onderaan in de Firewall "If no rules are matched" op "Allow all" gezet en ik kan mijn NAS weer pingen. Kan alleen nog steeds niet de Web interface openen...

- Edit 2-
*&&^%%((   :evil:
Blijkbaar kan ik niet meer <ipadres>:5000 gebruiken, maar moet ik
http://<ipadres>:5000/webman/index.cgi intikken.
Ik kan er nu dus weer in...