Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: F.Reitsma op 26 september 2012, 12:07:52

Titel: Kan niet inloggen
Bericht door: F.Reitsma op 26 september 2012, 12:07:52
Kan sinds gisteren niet meer inloggen bij http://www.naam.synology.me (http://www.naam.synology.me)
Kom wel in scherm met vraag om in te loggen als ik dat doe komt deze melding.
U heeft geen toestemming om aan te melden bij disk station neem contact op met de beheerder voor rechten.

Als ik via intern ip adres opstart en inlog dan werkt het wel.
Ddns staat goed.

Wat is er fout?

Fred
Titel: Re: Kan niet inloggen
Bericht door: Robert Koopman op 26 september 2012, 12:14:46
Gisteren stelde je dezelfde vraag, dat topic heb ik op slot gezet.

Intern IP adres lukt wel, je bedoeld niet je WAN ip adres maar het lokale adres.
Lijkt het toch een poortverwijzing te zijn die niet goed staat.
Titel: Re: Kan niet inloggen
Bericht door: F.Reitsma op 26 september 2012, 16:41:45
Robert bedankt voor je reactie .
Ik heb een fritz box als modem router die laat zich door ds 212j zelf configureren.
Als ik in de router kijk staan daar de poorten open.

Wat ik vreemd vind is dat als ik via www.mijn (http://www.mijn) naam.synology.me met google chrome opstart kom ik in mooie blauwe scherm waar ik dan gebruikers naam en wachtwoord kan ingeven.

Maar dan krijg ik melding u heeft geen toestemming om aan te melden.

Heeft dat dan toch te maken met poort forwarding?

Ik ben geheel nieuw wat nas betreft.

Fred
Titel: Re: Kan niet inloggen
Bericht door: Robert Koopman op 26 september 2012, 16:49:24
Als je zover komt heeft het niet met port forwarding te maken,  je ziet immers het inlog scherm van de NAS.
Kan je met geen enkele gebruiker inloggen?
Probeer eens een andere browser, misschien ligt het daaraan?
Titel: Re: Kan niet inloggen
Bericht door: F.Reitsma op 26 september 2012, 17:01:25
Met explorer 8 geprobeerd zelfde melding.
ook met laptop en  gast naam blijf ik zelfde melding houden.
Titel: Re: Kan niet inloggen
Bericht door: henkg op 26 september 2012, 17:02:58
En kijk ook even (lokaal inloggen, want dat schijnt wel te werken) in DSM | Control Panel | Auto block, onder block list, of je externe IP adres geblockt is.
Titel: Re: Kan niet inloggen
Bericht door: Robert Koopman op 26 september 2012, 17:15:24
Dat moet het haast wel zijn, ip in de bloklijst  8)