Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: robejo op 27 februari 2015, 12:59:30
-
Ik krijg zo'n 15 keer per dag een email: De verbinding met xxxx.synology.me is verloren sinds 2015-02-27 09:54:41 GMT +00:00. Controleer de netwerkverbinding met uw DiskStation en ga na of de DDNS-service is ingeschakeld.
Als ik dan direct de verbinding test (via dsfile of dsphoto vanaf buiten met netwerk) is er geen enkel probleem.
Weet iemand waar die melding vandaan komt en hoe ik er van af kom (behalve door de meldingen uit te schakelen..)
-
Ik heb zo even niet precies de exacte benamingen bij de hand. Uit mijn hoofd het volgende proberen:
In MyDS Center op de website van Synology kun je inloggen en bij je DDNS instellingen de heartbeat uitzetten. Klik op Apply. Zet het daarna weer aan en klik weer op Apply. Dat heeft bij mij wel eens geholpen.