Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: john h op 07 december 2014, 00:16:53
-
Heb voor MyDS center aanmelding gedaan met mail adres X, deze pakte hij toen telkens niet en toen met mail adres Y gemaakt.
Nu zijn beide aangemaakt, maar ik weet nu niet welke ik erop heb gezet, kan ik dit via DSM zien of op een andere manier misschien?
-
Als je de 'hartbeat' functie aan hebt staan, is het simpel:
trek de ethernet kabel uit de nas en wacht 10 minuten. Tegen die tijd moet je een mailtje van Synology krijgen dat de nas off-line is.
-
Ik heb geen idee of deze functie aanstaat, waar staat deze onder?
-
Niemand een idee hoe ik kan zien welk account gekoppeld is of hoe ik hier achter kan komen?
-
Welke van de twee accounts met aangemelde NAS laat een "groen bolletje" zien als zijnde actieve verbinding?
-
Geen idee, weet niet waar ik groen bolletje zou kunnen zien.
Moet ik maar gewoon op MyDS center proberen in te loggen met 1 van de 2 accounts?
-
Ik zou zeggen 1 x met het ene account, geen groen bolletje ? Dan met het andere account.
Voorbeeld:
[attachimg=1]
-
En die DDNS status staat dan ook bij MyDS center?
-
Dat zie je toch op het plaatje ?
Voor het DDNS adres moet dan een groen bolletje staat en dat betekent dat er connectie gemaakt kan worden met je NAS via DDNS adres.
-
Een en ander bleek toch aan elkaar gekoppeld te zijn, beide aangemaakte accounts.
Nu 1 account toegevoegd en een en ander aangepast.
Nu mail voor meldingen proberen te installeren, maar deze blijft nu al 2 uur hangen op 'bezig met laden'