Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: beetlejuice op 16 november 2017, 23:08:17
-
Goedendag,
Door wat onhandig bezig te zijn lijkt het erop dat ik mijn nas niet meer kan benaderen.
In docker had ik iets geinstalleerd dat niet meer bereikbaar was, dus dsm geupdate en docker geupdate en ik hoopte dat het toen weer zou werken.
Dat bleek niet het geval dus toen gekeken of het opnieuw kon installeren, achteraf op de verkeerde plek gezocht denk ik maar ergens op geklikt in docker wat zei om in configuratie -- netwerk -- geavanceerd een vinkje aan te zetten bij ( vlan of vswitch????) dat dus even aangezet want ik dacht dat door allerlei dsm updates dat misschien een reden was waarom de docker applicatie niet bereikbaar was.
Daarna kwam tevoorschijn dat netwerk aangepast werd en daarna geen connectie meer met mijn nas kunnen krijgen.
Ook synology assistant kan hem niet meer vinden dus graag zou ik bij anderen hun expertise willen horen wat ik zou kunnen doen om mijn nas weer bereikbaar te krijgen.
-
Doe eerst eens een reset: Het wachtwoord van de administrator en de netwerkinstellingen opnieuw instellen (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/tutorial/General/How_to_reset_your_Synology_NAS#t2)
-
Dank je Birdy, once again you saved me.
Zelf ook aan een reset gedacht alleen ik was bang dat dan meer instellingen weg waren.
Uiteindelijk even admin wachtwoord resetten en domeingegevens bijwerken klikken en alles werkt weer als vanouds.
:thumbup: :thumbup: