Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: nlrela op 18 januari 2019, 07:10:12

Titel: Nerveus geschuif met Quickconnect
Bericht door: nlrela op 18 januari 2019, 07:10:12
Als ik met Quickconnect op m'n NAS kom, reageert het File Station andres als wanneer ik lokaal naar m'n NAS ga.

Met Quickconnect verschuift de linkerbalk verschrikkelijk nerveus met de muis mee, ondanks het feit dat ik geen enkele muisknop ingedrukt hou. Weet iemand hoe dit uitgezet kan worden?

Heb dit probleem op 3 verschillende apparaten vastgesteld ;-(
Titel: Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
Bericht door: Stef012 op 18 januari 2019, 12:09:41
Misschien dat een screenshot helpt jouw post te verduidelijken.

In eerste instantie lijkt jouw opmerking op een vertraging. Naar mijn mening logisch, aangezien je met Quickconnect niet direct verbinding maakt, maar via een server.
Titel: Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
Bericht door: Ben(V) op 18 januari 2019, 12:49:22
Lijkt meer op een hele slechte internet verbinding.

QuickConnect gaat alleen voor het opzetten van de initiele verbinding via de servers van Synology, als die verbinding eenmaal is opgezet stappen die servers ertussenuit.
Titel: Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
Bericht door: Briolet op 18 januari 2019, 13:01:56
Kan niets met de verbinding te maken hebben. Als er geen data binnenkomt, komen er ook geen opdrachten om beeldelementen te verschuiven.

Ik kan me er eigenlijk niet bij voorstellen hoe beeldelementen heen en weer bewegen. Dit moet toch ergens in code van de webpagina vastgelegd zijn. Misschien een bug in de webcode van File Station dat hij soms het ene beeld toont en dan weer het andere, afhankelijk van of hij wel/niet contact maakt met een externe website.

Dan zou je in de ontwikkelmode va de browser moeten kijken of hij voor bepaalde IP adressen errors genereert.
Titel: Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
Bericht door: Ben(V) op 18 januari 2019, 13:08:57
Als een slechte verbinding de html data corrumpeert, kan dat best overkomen als muis acties die er eigenlijk niet zijn.
De rest van de pagina is namelijk statisch, maar ik geef toe het is ver gezocht.

Zou anders ook geen oorzaak weten.
Titel: Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
Bericht door: nlrela op 18 januari 2019, 19:14:28
Kan me niet voorstellen, dat het aan de verbinding zou liggen. Had het probleem zowel bij  m'n oude als m'n nieuwe werkgever ( dus verschillende clients en netwerken als ook internet verbindingen) ....[attach=1]