Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: henkvanboven op 29 juli 2018, 19:31:13
-
Sinds kort kan ik niet meer met mijn iPad of iPhone met wifi of 4G op mijn NAS komen, terwijl ik de juiste Quickconnect ID invoer en gebruikersnaam en wachtwoord invoer. Bij aanmelden krijg ik Account of wachtwoord is ongeldig. Terwijl het goed is.
PS Via mijn laptop kan ik wel inloggen, zelfde Gebruikersnaam en WW
En als ik via laptop mijn nas server ga afsluiten krijg ik ook steeds een melding, Zie bijlage
-
Firewall van de Nas?
-
Bedankt voor jou snelle reactie, wat moet ik instellen in de Firewall van de NAS?
-
Zet hem eerst even uit en test dan of het dat is.
-
Helaas als ik de firewall uitschakel krijg ik nog steeds geen verbinding via mijn telefoon?
-
IP adres soms geblokkeerd op je NAS ?
-
Staat de schakelaar toevallig op HTTPS of juist niet? in het inlogveld bedoel ik van de iphone/ipad app
-
Bedankt voor jullie hulp, en alles werkt weer dank zij jullie. Nogmaals bedankt
-
En wat was nou het probleem?
-
Ja, hier ook benieuwd ;D
-
Heb de NAS gereset en toen was alles weer klaar. Oorzaak onbekend. Zelfde instellingen. Snap het ook niet.
-
Neem aan, een enkele reset?
-
Klopt, 4 seconden ingedrukt houden tot de piep
-
:thumbup: