Overige software > DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Nieuwe router en Quickconnect

(1/2) > >>

Raymonddeniet:
Beste,

Gisteren werkte diverse apparaten niet meer lekker met de wifi.
Van de week om iets anders Ziggo gesproken en die gaven aan het modem (toen nog in bridge modus) te herstarten. Dat heb ik gedaan, en daarna mijn eigen router.

Tot dat moment werkte mijn Quickconnect prima. Kon alles middels de Synology apps benaderen, zowel binnenshuis als buitenshuis.

Alles weer opgestart. Toen bleek mijn netgear router niet meer te werken. Meermaals reset gegeven en opnieuw opgestart, maar de powerled bleef na een tijdje rood.

Toen heb ik Ziggo gebeld om mijn modem uit bridgemodus te halen. Na een kwartier was alles in ieder geval met WiFi verbonden. 
Ik kan inloggen op de NAS (DS923+), maar ik snap er weinig van.
Opeens staat de Quickconnect uit en krijg het niet aan.

Ik snap hier niets van (het netwerken etc), dit heeft iemand eens voor mij ingesteld, maar zou het graag met wat hulp zelf willen oplossen.

Kunnen jullie mij helpen? Waar moet ik beginnen?
Ik heb wat screenshots toegevoegd.
Daarin kun je zien dat ook het dns een foutmelding geeft. Op de website van Synology gaven ze aan dat de voorkeurs dns 8.8.8.8 moest zijn.

Graag hoor ik wat ik kan doen of welke informatie nodig is om een antwoord te kunnen geven.

Excuses voor de mogelijke onduidelijkheid. Dit is niet echt mijn ding.

Met vriendelijke groet,
Raymond de Niet

Birdy:
QuickConnect weer aanzetten en invullen wat gevraagd wordt en opslaan.

Birdy:
https://kb.synology.com/nl-nl/DSM/help/DSM/AdminCenter/connection_quickconnect?version=6

Raymonddeniet:
Ja, dat doe ik. En dat werkt dus niet.
Volgens mij was het ook zo simpel als aanvinken en doorgaan.

Ik krijg dan een scherm met het quickconnect en kan dan inloggen, maar daarna gebeurt er niets meer.

Zal vanavond de nas nog eens rebooten en dan dit nogmaals proberen.

Dank je wel voor de url. Deze had ik ook gevolgd. Ga ik na de reboot ook nog een keer doen.

Wellicht is het toch zoiets.

Dank je wel zover.

Raymonddeniet:
Zojuist eea bekeken maar Quickconnect wil geen verbinding maken.
Wanneer ik bij instellingen op de tab Quickconnect sta en het wil aanvinken, dan zie je hem lang zoeken “bezig met laden”.
Uiteindelijk kan ik inloggen met mijn Synology account. Als ik dat wil gaat het weer terug naar het scherm om het aan te vinken.

Zie bijlage.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie