Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: SPiET op 13 oktober 2015, 15:35:15
-
Heeft er soms iemand op dit ogenblijk problemen met Quickconnect ?
Werkte goed maar nu zegt ie "bezig met registreren" en daar blijft het bij.
DDNS (via synology) staat op normaal maar kan ook niet inloggen via mobiel (4G).
-
[attachimg=1]
Bron: https://www.synology.com/nl-nl/support/SynologyService
-
Bedankt Birdy,
Alhoewel ik nog deze middag muziek streamde ... en nu opeens werkt het niet meer. Geen Quickconnect, geen DDNS.
Heb remote access via support service ingeschakeld, is dit voldoende? Of moet ik Synology nog contacteren voor l&p?
-
Ha, over optie 1 zijn ze niet duidelijk, die optie is om Synology toegang te geven op je NAS maar, dat is pas van toepassing als je een Ticket hebt en vraagt om toegang.
Dus, zet maar weer uit.
Alleen optie 2 doen dan.
-
Optie 2 geprobeerd, nas ook effe uit, router uit en herstarten, geen oplossing.
Kan zelfs niet via DDNS op de nas.
-
Quickconnect zegt gewoon "bezig met registreren".
-
Heeft je NAS wel internet connectie ?
Kijk even in DSM update of DSM kan controleren.
-
Opgelost door Quickconnect uit te zetten.
Geadvanceerd te klikken en enkel DSM aanvinken, de rest uit - OK.
Dan opnieuw inschakelen en als je je Quickconnect hebt, terug bij geadvanceerd en rest terug aanvinken.
In 3-4 jaar nog nooit gehad, nu dus wel :o maar t voornaamste , t werkt terug.
-
Kijk dan weet ik wat ik vanavond moet doen!