Auteur Topic: quick-connect werkt niet - foutmelding dns-serveradres  (gelezen 1710 keer)

Offline mikipo

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
quick-connect werkt niet - foutmelding dns-serveradres
« Gepost op: 06 februari 2020, 18:27:39 »
Ik werk al jaren met mijn Nas, naar volle tevredenheid. Kwam er vandaag achter dat hij al een week niet synchroniseerd via cloudstation. Er waren allerlei instellingen "verdwenen". Ik wil nu graag mijn quickconnect weer instellen maar krijg de volgende melding:

Domeinnaam kan niet worden opgelost. Wijzig uw DNS-serveradres naar 8.8.8.8 (114.114.114.114 voor gebruikers in China) en probeer het opnieuw

Ik heb al allerlei instellingen nagelopen die geadviseerd worden door Synology en op dit forum gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar, de melding blijft er staan. Wie kan mij helpen?


 

VERPLAATST: Quick Connect.

Gestart door BirdyBoard Data replicator & overige backupsoftware

Reacties: 0
Gelezen: 601
Laatste bericht 14 februari 2020, 16:46:47
door Birdy
waarvoor is quick connect

Gestart door frixelBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 8
Gelezen: 2705
Laatste bericht 10 maart 2014, 21:45:03
door Birdy
VERPLAATST: Quick-connect voor Windows

Gestart door BirdyBoard Netwerk algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 595
Laatste bericht 23 februari 2022, 19:16:52
door Birdy
Quick-connect voor Windows

Gestart door JippieBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 7
Gelezen: 1837
Laatste bericht 24 februari 2022, 18:06:31
door Jippie
Quick Connect ervaring door Ziggo leden. [Oproep]

Gestart door BrioletBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 2
Gelezen: 1888
Laatste bericht 26 juni 2015, 14:02:35
door Ben(V)