Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: stefanvuden op 01 februari 2016, 13:17:36
-
het probleem als volgt.Ik heb voor een klant gemaakt een e-mailadres en snel Quick connect id gemaakt.Ik heb het e-mailadres aangemeld bij Synology, maar hij heeft het niet geactiveerd door dat hij vastzat in de spamfilter.Dus na 30 dagen, de Quick connect verbinding is dus weg, nu is mijn vraag, hoe kan ik een nieuw quick connect krijgen , ik heb een nieuw e-mailadres en geactiveerd, dus dat werkt, alleen snel quick connect krijgen naar maakte ik geen ID, ik moet dns instellen etc.De vraag is hoe maak ik een nieuw quick connect verbinding zonder dat, ik moet het opnieuw instellen van de nas.
IK heb het vinkje weggehaald bij het netwerk / algemeen /dns server / handmatig doen.
Klik je hier op dan geeft hij aan netwerkfout opgetreden , controlleer DNS en netwerkinstellingen
MyDs Center.
Kortom ik kan geen nieuwe quick connect aanmaken.
-
This is a dutch forum not an english.
-
Deze Topic is ook nog eens dubbel, hier verder dus (http://www.synology-forum.nl/ddns-extern-benaderen/quickconnect-26401/) en deze gaat dicht.