Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Dr.Ben op 14 augustus 2023, 23:50:09

Titel: Quickconnect is uitgeschakeld
Bericht door: Dr.Ben op 14 augustus 2023, 23:50:09
Dag forum,

Ik zit met een probleem.
Bij Externe toegang staat mijn Quickconnect op uitgeschakeld, ik probeer hem in te schakelen maar dan moet ik inloggen bij mijn synology account en daar gaat het mis!
Ik krijg een foutmelding dat het serie- of productnummer niet correct is.
Ik kom hier dus niet verder!
Heeft iemand een idee wat hier gaande is.
Als ik via mijn synology account (https://account.synology.com/) inlog en klik bij mijn apparaten op mijn Quickconnect lukt het ook niet om verbinding te krijgen met mijn DSM.
Wat is er gebeurt?
Heeft iemand een idee?

Groetjes,

Ben
Titel: Re: Quickconnect is uitgeschakeld
Bericht door: Birdy op 15 augustus 2023, 10:10:08
Citaat
Ik krijg een foutmelding dat het serie- of productnummer niet correct is.
Ik zou even een Ticket inleggen.