Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: scollie op 28 juni 2015, 15:13:55
-
Alles werkte eindelijk naar behoren en nu krijg ik sinds drie dagen de melding De wachttijd voor de verbinding is verstreken.
De nas is benaderbaar zelf heb ik niets veranderd iemand enig idee
Hans
-
Het is onduidelijk wanneer je die melding krijgt en over welke verbinding het gaat.
Kan je daar wat meer over zeggen ? Printscreen ?
-
Birdy als je www.scholtenhans.com in de browser geeft dan krijg je een pagina met deze tekst
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op 83.81.68.102 doet er te lang over om te antwoorden.
Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.
-
Dit is de url in de frameset :
http://83.81.68.102:85
-
Als ik hier de porten scan, staan port 80 en 85 niet open :
http://www.t1shopper.com/tools/port-scan/
-
@scollie is Ziggo klant.
Doe eens een traceroute nu.nl (Windows: tracert nu.nl)
-
Mannen bedankt ik heb een ander ip adres gekregen wat een eikels daar bij ziggo ik ga morgen bellen
-
Ben je een zakelijke klant bij ziggo?
Zo ja dan heb je inderdaad een vast ipadres.
Zo nee kun je je probleem dmv een dns makkelijk verhelpen.
Mijn nas werkt mijn dns adres steeds netjes bij, in de settings van hostingprovider heb ik mijn dns verwerkt. Dus nooit een site die eruit ligt door het wijzigen van een IP-adres.
-
Bellen helpt niet maar DDNS gebruiken wel, providers kunnen en mogen altijd je adres wijzigen, ;)
-
Birdy ik snap het het is alleen vervelend als je 2 jaar lang hetzelfde ipadres hebt en dan opeens niet meer, ik heb op de zaak ook nog een servertje draaien met een mssql server daar hebben alleen een paar ip adressen toegang op dat kan ik dus niet met een ddns oplossen.
Toch nog bedankt
Hans
-
M.b.t. de restrictie voor toegang van enkele IP-adressen. Kijk eens of je in plaats van het opgeven van een IP-adres die toegang kunt afstemmen met opgave van MAC-adressen. Dan stem je dat onafhankelijk af van IP-adressen, maar op apparaat/computer.
-
De site doet het weer, ondanks je nieuwe IP-adres ;)
[attachimg=1]
-
Inderdaad even pointen bij de nameserver een minuutje werk het is alleen vervelend als je niet weet wat de oorzaak is
Toch nog bedankt voor alle antwoorden.
Hans
-
het is alleen vervelend als je niet weet wat de oorzaak is
Ziggo toch ?
-
De site doet het weer, ondanks je nieuwe IP-adres ;)
maar nu leidt het ip naar:
> host www.scholtenhans.com
www.scholtenhans.com has address 66.96.161.153
Dat is een ander IP dat eergisteren. Is je DNS met de hand aangepast? Bij eens per paar jaar is dat ook nog te doen. Wil je absolute zekerheid, moet je b.v. de synology DDNS dienst gebruiken. En dan www.scholtenhans.com niet via een A record naar een IP laten wijzen, maar met het CNAME record naar je Synology DDNS naam.
Doe ik ook en de gebruikers zien die synology naam nooit.
-
De domeinnaam gebruikt een frameset :
<FRAMESET border='0' ROWS='*,1'> <FRAME SRC='http://83.81.65.232:85'><FRAME SRC='blank.html'> </FRAMESET>