Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: snarf op 11 december 2016, 20:02:04
-
ik probeer mijn Synology account in te geven op mijn nas in het configuratiescherm, bij infocenter en dan Synology account maar ik krijg iedere keer de melding dat er een netwerkfout is opgetreden en dat de DNS en netwerkinstellingen moeten worden gecontroleerd. De nas is verhuisd naar een andere locatie met een andere router. Zou de netwerkfout melding daarmee te maken kunnen hebben en wat moet ik doen om dit te verhelpen. Er is een Synology account en de nas met serienummer staat daarop vermeld.
-
Er is een Synology account en de nas met serienummer staat daarop vermeld.
Klopt daar ook het EXT-IP-Adres ?
-
dit is het externe ip adres wat je bedoelt, vermoed ik?
staat dit is adres vermeld onder Configuratiescherm-Netwerk onder het kopje algemeen bij IPv6-standaardgateway?
hier staat een ander ip adres dan het ip adres wat hoort bij de modem die op deze locatie waar de nas nu staat, wordt gebruikt
-
kan ik dit ip adres aanpassen naar het ip adres dat hoort bij de router die staat op de locatie waar de nas gebruikt wordt?
-
Zou het QC account verwijderen op de site dan op je NAS verwijderen en opnieuw een QC maken.
-
een nieuw QC maken doe ik toch in de DSM van de nas zelf?
-
Dat kun je eerst proberen, eerst verwijderen en dan diezelfde weer maken, lukt dat niet dan m'n voorgaande verhaal.