Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: fjtb op 21 mei 2016, 18:44:14
-
Beste allemaal,
Ik kreeg deze melding:
Dear user,
xxx.synology.me has expired and is now removed from our system. DDNS
hostnames must be updated every 60 days to prevent them from being removed from our system.
If you still wish to use the DDNS service provided by Synology, please enable the service on your DiskStation.
Sincerely,
Synology Account
Deze installatie staat op een remote lokatie... maar op de een of andere manier is hij nu ook niet meer lokaal te bereiken, als ik op het netwerk inlog met teamviewert. Deze melding betekend toch niet dat de hele Synology hardware wordt afgeschakeld?
Is er een mogelijkheid om een wake on lan commando te sturen, om de nas weer aan te krijgen?
Ik hoor graag!
-
Deze melding betekend toch niet dat de hele Synology hardware wordt afgeschakeld?
Nee, Synology zal niet jouw NAS uitschakelen.
Overigens, die DDNS mail moet je al vaker gehad hebben.
Omdat, DDNS niet meer wordt gebruikt of je NAS niet meer wordt "gezien", wordt je DDNS account verwijderd, dit om vervuiling te voorkomen.
Is er een mogelijkheid om een wake on lan commando te sturen, om de nas weer aan te krijgen?
Als je NAS dat ondersteunt en geactiveerd is, ja.
Maar, als je denk dat je NAS uitstaat, wat Synology dus niet voor je doet, dan zou er misschien wel wat anders aan de hand zijn.
Zou dus op locatie (laten) kijken.