Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => Externe harddisks en Printers => Topic gestart door: NijhuC op 07 december 2014, 23:02:52
-
Tot nu toe kon ik mijn externe schijf via usb share streamen naar mijn Pioneer N50 mediastreamer.
Ik ben er nog niet achter wat de oorzaak hiervan is.
Waarschijnlijk heeft dit te maken met een aantal updates vanaf 5.0.
Ik heb de Synology 212+ al een keer Gere boot. Helaas. Wie heeft dit probleem ook of gehad. En hoe los ik dit op
-
Is de USB share naam op de NAS misschien gewijzigd en de Pioneer weet dat (nog) niet?
-
Ik heb de naam vandaag veranderd. Daarvoor was het probleem er ook al. Ik moet toch de naam kunnen veranderen. Dat moet voor de Pionier toch niet uitmaken?
-
Dat ligt er aan hoe Pioneer is ingesteld, als je alleen maar gaat browsen naar je USB disc maakt het niet uit echter, als je Pioneer naar een vast ingestelde naam gaat, dan wordt deze niet meer gevonden.
-
Ik kan de externe schijf niet verwijderen omdat het een systeem map is volgens Synology.
Ik dacht als ik nu deze map verwijder en de externe schijf opnieuw ga aankoppelen en sharen misschien lost zich dan het probleem vanzelf op.
Maakt Synology er dan weer een usbshare map van?
Ik heb geprobeerd om de door mij bedachte naam weer terug te brengen naar usbshare1 maar Synology geeft aan dat die naam niet beschikbaar is ook de usbshare 2 om maar wat te noemen.
Ik ben benieuwd wat ik nog meer kan doen.
-
Ik heb om het probleem op te lossen de DSM gereset 2x waardoor het oranje lampje van de status blijft knipperen.
De 2 interne harde schijven doen het want de lampjes branden groen.
Ik kan echter mijn DSM niet bereiken via de Synology assistent. Die ziet hem wel in het IPadres.
Ik besef dat ik het besturingssysteem opnieuw moet installeren. Maar dan moet ik de DSM wel kunnen bereiken.
Wie heeft dit eerder aan de hand gehad en opgelost?
-
Dubbel posten heeft geen zin, deze gaat dicht, zie je nieuwe Topic. (http://www.synology-forum.nl/externe-harddisks-en-printers/oranje-lampje-blijft-knipperen-op-mijn-dsm/msg138145/#msg138145)