Synology-Forum.nl

Overige software => File Station => Topic gestart door: wajime op 18 januari 2013, 11:59:47

Titel: java probleem
Bericht door: wajime op 18 januari 2013, 11:59:47
Hallo,

Ik krijg na het openen van File Station de melding dat ik Java moet installeren.
Maar dat is geïnstalleerd en ik heb het voor de zekerheid opnieuw geïnstalleerd maar blijf de melding krijgen en zie dus mijn locale schijven niet. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn.
Getest met JavaRa krijg ik deze gegevens.

Installed JRE Versions:
========================
Java 7 Update 9 (64-bit) version: 7.0.90
Java 7 Update 11 version: 7.0.110

Vast bedankt voor het meedenken,

Ronald
Titel: Re: java probleem
Bericht door: jhcernst op 18 januari 2013, 12:08:19
Je neemt mij de woorden uit de mond. Ik heb ook net Java geïnstalleerd, na dezelfde melding in file station, maar hij werkt inderdaad nog steeds niet. :(
Titel: java probleem
Bericht door: LukeVredeveld op 18 januari 2013, 12:56:56
Er zit een beveiligingslek in Java, sommige browsers sluiten daarom deze plugin nu af. In ieder geval Firefox doet dat. Weet je zeker dat het dat niet is?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: java probleem
Bericht door: wajime op 18 januari 2013, 13:19:43
Citaat van: "LukeVredeveld"
Er zit een beveiligingslek in Java, sommige browsers sluiten daarom deze plugin nu af. In ieder geval Firefox doet dat. Weet je zeker dat het dat niet is?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik heb Chrome, Firefox en IE9 geprobeerd alle 3 hetzelfde probleem.
Titel: Re: java probleem
Bericht door: Rizgar op 19 januari 2013, 06:42:05
Kijk even naar de Java instellingen (configuratiescherm >> Java >> Security) "Enable Java content in the browser"  moet aan staan.