Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: wvbeveren op 01 september 2014, 20:11:38
-
Ik heb 5x het verkeerde password ingevuld, hoe herstek ik dit?
-
Welke user ?
-
Je ip word geblokkeerd. Dus aanmelden via een andere locatie, kan zowel buiten als binnen je netwerk, zolang het ip maar anders is.
-
Was eigenlijk m'n volgende vraag :lol: Staat automatisch blokkeren aan ?
-
Ik heb 5x het verkeerde password ingevuld, hoe herstek ik dit?
door vanaf nu de L en de K om te wisselen haha (sorry, kon het niet laten)
Je kan altijd nog je nas resetten met het knopje. Het admin account is dat iig weer teruggezet naar default.
-
Hoe herstel ik dit ;D, zo staat het denk ik goed Tien. Toch bedankt voor je oplossing, ga het morgen proberen. Je hoort nog van me.
Birdy: welke user, ik heb user: admin gebruikt
Martijndez: zal eerst even de resetknop proberen, lukt dat niet, dan ga ik wel via een ander apparaat proberen in te loggen.
Voorlopig allemaal even bedankt, jij ook Birdy, weet geen antwoord op je vraag te geven.
-
Als je weet dat het een IP blokkade is, dan log je toch via een ander IP in? Soms is het herstarten van een PC al genoeg om hem een ander IP te geven. (En anders even tijdelijk via de netwerk settings)
-
Martijndez: zal eerst even de resetknop proberen, lukt dat niet, dan ga ik wel via een ander apparaat proberen in te loggen.
Ik zou even wachten om met dit olifantengeweer op de mug te schieten, tenzij je je WW niet meer weet.
Gewoon je PC tijdelijk vast op een ander IP adres instellen zoals voorgesteld zal vast al genoeg zijn.
Of via de browser van een tablet of telefoon proberen als je die hebt, die hebben al een ander IP nummer.
Stel daarna gelijk even de tijd in dat de blokkade moet voortduren, dan hoef je voortaan alleen maar even een dagje te wachten.
-
Stel daarna gelijk even de tijd in dat de blokkade moet voortduren, dan hoef je voortaan alleen maar even een dagje te wachten.
Sinds DSM 5 kun je adressen uitsluiten van de blokkade. Ik heb b.v. mijn eigen PC's allen uitgesloten van de blokkades. De PC's krijgen, via de router, altijd een eigen IP toegewezen zodat ze goed identificeerbaar blijven op mijn netwerk.
-
"Mensen waar zouden we zijn zonder de trein", :lol: dat was eens een reclame van de NS.
Nou, wat, mij betreft geldt dat ook voor deze Site :!:.
Hartelijk dank voor al jullie adviezen, heb ze bijna allemaal uitgeprobeerd en alles draait weer als een zonnetje.
Wat nu precies de oplossing was is mij niet geheel duidelijk :o, maar na het resetten plus een ander IP-adres toewijzen ging alles weer perfect. Nu gelijk de instellingen in de NAS even veranderd, gebeurt mij dus niet meer :evil:(hoop ik), bedankt,
groetn uut :P Grunn.
-
haha goed bezig
-
8)