Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: eagleye op 25 november 2015, 19:05:34

Titel: Account disabled
Bericht door: eagleye op 25 november 2015, 19:05:34
Hallo,

Ik kan niet meer inloggen in mijn Synology DS110j. Als ik dat wil doen krijg ik de melding: Your account has been disabled. Please contact the administrator.

Ik heb deze NAS een jaar of vijf en er nooit problemen mee gehad. Weet iemand een oplossing?
Titel: Re: Account disabled
Bericht door: Robert Koopman op 25 november 2015, 19:33:51
Account zonder wachtwoord misschien?
Dat mag sinds de laatste update niet meer.
Titel: Re: Account disabled
Bericht door: Hofstede op 25 november 2015, 19:34:23
Dit is al een aantal keer aan de orde geweest.

Met de laatste update heeft Synology alle administrator-accounts op je NAS zonder password uitgeschakeld. Omdat deze een beveiligingsrisico vormen.

Je kunt het password van het admin account resetten door middel van de reset-procedure.

https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/tutorials/493
Titel: Re: Account disabled
Bericht door: eagleye op 25 november 2015, 20:11:23
Ah...ok...bedankt voor de antwoorden.