Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: SimplydeBest op 31 maart 2023, 10:22:35
-
ik ben in het bezit van een synology server DS415play.
Door een verhuizing is de software van de server enkele maanden niet geüpdatet.
Hierop is door Synology het account gedeactiveerd/verwijderd.
kan iemand mij vertellen of ik dit account weer kan activeren of kan/moet ik een nieuw account aanmaken?
Of kan ik op een andere wijze weer bij mijn gegevens op de server?
alvast mijn dank voor jullie reacties. Frans
-
Of kan ik op een andere wijze weer bij mijn gegevens op de server?
Dat account is niet nodig om bij je eigen nas te kunnen komen. Dat is er vooral om je geregistreerde producten bij te houden.
Inloggen moet nog steeds kunnen via het IP adres van de nas. Gebruik eventueel een netwerk scan tool om het actuele IP van de nas te vinden. Vaak zie je hem ook in het lijstje van je router staan.
Of gebruik de assistent app van Synology om hem te vinden.
Het schijnt ook met "http://find.synology.com" te kunnen, maar bij mij werkt dat vaak niet.
-
bedankt voor je reactie. Ik kan weer bij mn bestanden. :thumbup: