Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: BarBje op 24 januari 2015, 15:59:52

Titel: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: BarBje op 24 januari 2015, 15:59:52
Ik heb net een nieuwe nas waar ik bij het installeren van de dsm software gelijk al een foutje heb gemaakt. Ik heb namelijk een emailadres ingevuld wat niet bestaat. Een punt teveel. Nu kan ik helaas mijn account niet activeren, dus ik wil mijn emailadres wijzigen in het juiste adres, alleen helaas pindakaas hij blijft om activering vragen en het lukt mij niet om het te wijzigen. Iemand een idee, hoe ik dit voor elkaar krijg?
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: Birdy op 24 januari 2015, 16:30:39
Je bedoelt waarschijnlijk in DDNS of QuickConnect ?
Zo niet wat probeer je te activeren ?
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: BarBje op 24 januari 2015, 18:58:20
Ik probeer mijn account te activeren..ik heb het nodig om de nas via het internet te benaderen..het is het eerste emailadres wat je oo moet geven voordat je de software gaat gebruiken. ?bij gebruiker heb ik wel het juiste emailadres staan...
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: Birdy op 24 januari 2015, 19:21:37
Je blijft onduidelijk maar, bedoel je deze (QuickConnect MyDS account ?)

[attachimg=1]
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: BarBje op 24 januari 2015, 19:27:55
Sorry dat ik onduidelijk ben..het is een beetje abacadabra voor mij...maar dat is precies wat ik bedoel...waar vind ik dat .....bij mij staat mijn foute emailadres al lichtgrijs ingevuld en kan ik dus niet wijzigen...dank je wel dat je reageert:)
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: Hofstede op 24 januari 2015, 19:33:22
Je moet inloggen op MyDSCenter met dat foute emailadres. Want daaraan is je NAS nu gekoppeld. Dan kun je daar je NAS ontkoppelen en hem daarna koppelen aan het goede.

myDSCenter vindt je hier: https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: Birdy op 24 januari 2015, 19:35:04
Probeer met dezelfde gegevens eens in te loggen op: myds.synology.com (http://myds.synology.com)
Als je binnen bent dan naar My Account, wijzig daar je E-mail adres en confirm.

Edit.....Hofstede was er al.....
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: BarBje op 24 januari 2015, 19:40:38
Ik heb ingelogd met het foute emailadres en krijg dan de melding dat ik eerst moet activeren. ? Heb geprobeerd een schermafbeelding bij te voegen
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: BarBje op 24 januari 2015, 19:41:29
Denk dat ik drie dagen geduld moet hebben; )
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: Birdy op 24 januari 2015, 19:49:07
Inderdaad moet je 3 dg wachten, hierna wordt je account verwijderd en kun je het opnieuw opzetten.
Doe dit dan wel op die site.
Titel: Re: fout email adres voor activering dsm
Bericht door: BarBje op 24 januari 2015, 19:50:29
Ok zal ik doen dank jullie wel voor de hulp:)