Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: stapper op 29 mei 2019, 14:23:35

Titel: foutmelding email
Bericht door: stapper op 29 mei 2019, 14:23:35
Hallo,

ik zie in de logboeken dat er elke keer een fout optreed bij het versturen van de mail

   Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR02CA0057.eurprd02.prod.outlook.com]).

Maar ik begrijp die melding niet, laat staan wat ik er aan moet doen..

Iemand een idee toevallig?

bvd
Titel: Re: foutmelding email
Bericht door: Birdy op 29 mei 2019, 14:55:05
Dus dit probleem heb je nog steeds ? (https://www.synology-forum.nl/netwerk-algemeen/netwerkfout-geen-extern-ip/msg268470/#msg268470).
Titel: Re: foutmelding email
Bericht door: stapper op 29 mei 2019, 15:15:07
hallo Birdy,

Nou voorheen had hij dat bestanden niet aankwamen, netwerk fout..
voor zover ik weet is dat allemaal goed nu...

info voor films en zo haalt hij allemaal op is ook goed
werkt verder ook prima nu..

enige wat ik steeds tegen kom in die logboeken is dat hij een mail wil versturen en dat schijnt niet te lukken
Titel: Re: foutmelding email
Bericht door: Briolet op 29 mei 2019, 19:13:51
Volgens mij bestaat dat domein niet:
$ host AM0PR02CA0057.eurprd02.prod.outlook.com
Host AM0PR02CA0057.eurprd02.prod.outlook.com not found: 3(NXDOMAIN)
Titel: Re: foutmelding email
Bericht door: stapper op 29 mei 2019, 21:11:41
hallo,

jah ik ben niet echt in dit soort zaken thuis...
ik heb toen ooit een keer die email ingesteld ging naar een email adres van me, dus oplossing gewoon een ander email adresje erin gooien en dat zou weer moeten aankomen begrijp ik?

pffff, waarom komen die dingen altijd met onbegrijpelijke meldingen, ipv can not connect to your domain of zo?

Ik zal er eens een ander adres inzetten...

thanks...