Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: arnor op 09 oktober 2021, 18:03:19

Titel: Gebruiker kan niet meer aanmelden
Bericht door: arnor op 09 oktober 2021, 18:03:19
Een gebruiker kan niet meer aanmelden. Bij aanmelden wordt aangegeven dat naam of wachtwoord foutief is. Als Admin heb ik het wachtwoord daarna gewijzigd. Ook heeft de gebruiker volgens de procedure "wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aangemaakt. De nieuwe wachtwoorden voldoen aan de vereisten van lengte e.d. Ook heeft aanmelden via verschillende apparaten plaatsgevonden. Volgens de instellingen hoeven wachtwoorden niet periodiek te worden vernieuwd. Synology Drive is gestopt vanwege een verificatiefout (dat zal wel te maken hebben met een niet bekend wachtwoord voor deze gebruiker). Andere gebruikers kunnen gewoon inloggen en daar werkt ook Drive.

Wat kan hier aan de hand zijn?


Titel: Re: Gebruiker kan niet meer aanmelden
Bericht door: stapper op 09 oktober 2021, 20:38:05
accountbescherming en automatisch ip blokkeren zullen aanstaan denk ik?
Daar even bij zien... wat daar voor tijden staan ingevuld...