Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: henkhank op 10 februari 2013, 19:48:37
-
Hallo,
Ik heb net een DS212j gekocht en alles netjes geïnstalleerd.
Als ik de Synology Assistant open dan vind hij ook mijn NAS via het netwerk thuis.
Dan klik ik op verbinden en wordt je automatisch door gelinkt naar een site.
Daar vul ik dan mijn account gegevens en wachtwoord in en dan krijg ik voortdurend de melding dat mijn account of wachtwoord fout zijn. En dat ik het later nog maar eens moet proberen.
Zou je zeggen dat ik een verkeerd wachtwoord of iets dergelijks ingesteld zou hebben, maar dat kan ik me niet voorstellen aangezien je een wachtwoord altijd moet bevestigen en dan had ik wel gezien dat ik een verkeerd wachtwoord had ingevuld.
Ook als ik via Synology Cloud Station in probeer te loggen geeft hij de zelfde fouten aan.
Mijn vraag is kent iemand dit probleem en wat zou ik daar aan kunnen doen. Als ik mijn wachtwoord opnieuw zou willen instellen zou ik volgens mij toch eerst in de DSM moeten kunnen.
Ik ben een leek dus wie kan mij helpen.
vg Henk
-
Weet je zeker dat je het hebt veranderd? Probeer nog eens de standaard logingegevens.
En anders kan je hem altijd even een keer resetten met een knop op de Syno.
-
Bedankt voor je reactie hvb83.
Ben er inmiddels achter. Was uiteindelijk kinderlijk eenvoudig.
Na de uitgebreide handleiding voor de zoveelste keer doorgespit te hebben kwam ik een zinnetje tegen met het woordje admin. En dat doet wonderen. Dat maar eens geprobeerd en ja hoor Bingo.
Zoals ik al aangaf ik ben een leek, maar leer snel.
gr Henk