Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: Sylvester op 06 februari 2017, 23:36:32
-
Ik merk dat het logboek van het ondersteuningscenter vrij groot aan het worden is. (File die je kan meesturen bij het aanmaken van een service ticket)
Waar kan ik die logfile wissen?
Vooral met cloud sync aangevinkt loopt de grootte van de file op.
-
Wellicht door het uitvinken van de opties in de instellingen van het ondersteuningscenter.
-
Sorry, je vroeg naar het wissen. Niet goed genoeg gelezen (en het is nog vroeg).
-
[attachimg=1]
-
@Birdy,
die had ik al gewist. En toch blijft het logboek dat je in het ondersteuningscenter kan genereren, even groot.
-
Waar kan ik die logfile wissen?
Vooral met cloud sync aangevinkt loopt de grootte van de file op.
Sylvester,
Het zijn 4 verschillende log bestanden.
Met betrekking tot Cloud sync logfile moet je zijn bij Cloud Station server volgens mij.
-
Ik snap het niet goed. Wat heeft het logboek van Cloud Sync (via ondersteuningscenter) te maken met Cloud Station server ?