Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: allesmusic op 20 november 2014, 19:26:35
-
beste mensen,
sinds vandaag kent soms mijn 214ply mijn wachtwoord niet meer als admin, vraag hoe kan ik dit probleem opheffen ?
dit is vandaag meerdere keren voorgekomen.
groet Peter
-
Meerdere keren?
Wat heb je gedaan om er toch mee te kunnen inloggen?
-
Mijn websites staan inmiddels bij hostnet, na een hack op mijn win 7 computer en de harddisk niet meer te gebruiken heb ik besloten de website bij Hostnet te plaatsen.
De bedoeling was de websites op de nas te draaien maar dat krijg ik helaas niet voor elkaar, dus dan maar even zo.
-
Beetje onduidelijk wat nu het probleem is.
-
Ik kon dus gewoon niet meer inloggen als admin op de cloud, maar ik heb al gezien dat er meer mensen daar last mee hebben.
-
Cloud ? Nu is het spoor helemaal bijster, athans, bij mij:
- soms kent mijn 214ply mijn wachtwoord niet meer als admin
- websites zij verhuisd naar Hostnet, dus dan maar even zo
- Ik kon dus gewoon niet meer inloggen als admin op de cloud
:S :S
-
ik heb nu eenmaal geen ICT opleidingm ik heb de 214play nodig voor mijn vereniging jam ok ik noem em cloud misschien verkeerde aangeving hehe
-
Maar je begrijpt dat assistentie verlenen lastig is als het geheel onduidelijk is wat het probleem is?
Elke keer noem je iets anders wat er niet werkt.
-
Je kan het wachtwoord van het admin account verwijderen door 1 x de resetknop achter op de nas met een pen voor ongeveer 4-sec in te drukken tot dat je een piep hoort (geen 2 de keer indrukken) het wachtwoord en alle netwerk instellingen worden dan gereset/verwijderd.
Sent from my iPhone using Tapatalk