Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: hkevers op 16 maart 2021, 14:56:46

Titel: NAS DS418play foutmelding
Bericht door: hkevers op 16 maart 2021, 14:56:46
Wat moet ik hier mee?
Interne systeemservice [Local log archive] kon niet starten. Neem contact op met Synology voor ondersteuning.
Titel: Re: NAS DS418play foutmelding
Bericht door: Birdy op 16 maart 2021, 15:13:26
Contact opnemen met Synology voor ondersteuning.
Titel: Re: NAS DS418play foutmelding
Bericht door: hkevers op 16 maart 2021, 15:42:34
Waarom zou ik?
´t ding werkt als een speer!
Titel: Re: NAS DS418play foutmelding
Bericht door: Birdy op 16 maart 2021, 15:45:04
Waarom zou ik?
Stel de vraag dan niet. ;)
Titel: Re: NAS DS418play foutmelding
Bericht door: Rubensky op 16 maart 2021, 16:26:48
Kijk eens in het Local log of je daar bijzonderheden vind.
Titel: Re: NAS DS418play foutmelding
Bericht door: hkevers op 16 maart 2021, 17:08:38
Dat heb ik gedaan Rubensky maar daar staat niets in.
Ben mijn bedrijfsbestanden nu aan het uploaden, wil beslist voorkomen dat me daar wat mee overkomt.
@ Birdy, ik heb ook wel eens een slechte dag. Dacht dat dit een serieus forum was waar je op een nette vraag een net antwoord kon verwachten.
Titel: Re: NAS DS418play foutmelding
Bericht door: Briolet op 16 maart 2021, 17:26:57
Dat hij het [Local log archive] niet kan starten betekend niet perse dat de rest niet perfect kan werken. Het is wel een symptoom dat er ergens iets fout gaat.

Dat kan iets simpels zijn dat de doel-share niet meer toegankelijk is, maar het kan ook betekenen dat er iets mis gaat in de systeem partitie.
Titel: Re: NAS DS418play foutmelding
Bericht door: Birdy op 16 maart 2021, 17:42:36
Citaat
Dacht dat dit een serieus forum was waar je op een nette vraag een net antwoord kon verwachten.
Ik gaf ook een net antwoord.
En Synology ook, dus maak effe een Ticket, moet niet, kan wel.