Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: madvisionz op 10 december 2013, 17:24:26
-
Sinds vandaag werkt mijn 2-weg verificatie via mobiele telefoon niet meer en kan ik niet meer inloggen met mijn admin account. Normaal gesproken kun je een noodcode aanvragen maar nu verschijnt de melding dat het limiet is overschreden en kan ik dus verder niks. :o
Weet iemand hoe ik het account kan resetten zonder de data en configuratie van mijn nas te verliezen?
RESET knop enige methode?
Volgende keer toch maar een ander account gebruiken en geen 2-weg verificatie voor admin om dit probleem te voorkomen... :oops:
-
Bedankt voor de snelle reacties.... :S
Heb de resetknop maar gebruikt, werkt prima en nauwelijks settings hoeven te herstellen.
-
Niet gezien.
Maar de resetknop is ideaal voor dit soort situaties.
-
Bedankt voor de snelle reacties.... :S
Heb de resetknop maar gebruikt, werkt prima en nauwelijks settings hoeven te herstellen.
Graag gedaan! :geek:
-
Wist niet eens wat een noodcode was, dus ....... graag gedaan.
-
Hahaha, gaan ze nu ineens allemaal reageren hoor. ;)
Reageer dan ook meteen ff op m'n laatste vraag (als je een nuttig antwoord hebt 8) ) over rechten toekennen in het domein. ;)
http://www.synology-forum.nl/firmware-algemeen/synology-reageert-niet-zoals-verwacht-binnen-domein/
-
Die vraag heb ik wel gezien maar weet geen antwoord 8)
-
Hahaha, gaan ze nu ineens allemaal reageren hoor. ;)
Reactie is terecht!
Advies voor 2014 als goed voornemen: Maak van dit kwalitatief goede forum geen ordinaire babbelbox.
-
Hahaha, gaan ze nu ineens allemaal reageren hoor. ;)
Reactie is terecht!
Advies voor 2014 als goed voornemen: Maak van dit kwalitatief goede forum geen ordinaire babbelbox.
Sta ik volledig achter !
Als er een antwoord is dan kun je deze zeker verwachten op dit TOP Forum.
-
Sinds vandaag werkt mijn 2-weg verificatie via mobiele telefoon niet meer en kan ik niet meer inloggen met mijn admin account. Normaal gesproken kun je een noodcode aanvragen maar nu verschijnt de melding dat het limiet is overschreden en kan ik dus verder niks. :o
Ik heb sinds vanmiddag exact hetzelfde probleem!
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/137518766/Synology/Noodcade%20Limiet%20Overschreden%20ScreenCap%202014-11-18%20at%2015.37.35.jpg)
Ik heb net even contact opgenomen met mijzelf..... ik weet het ook niet! :lol:
Kan iemand vertellen hoe dit werkt, snap niet dat je een limiet - hoeveel keer is dit eigenlijk - hebt op een NOODcode! Stel je voor dat je maar 10x per jaar 112 zou mogen bellen....
Ik ben best bereid om een ctr-alt-del te doen op mijn NAS, maar welke fratsen moet ik dan weer uithalen na een reboot, of is DSM 5.0 wel zo slim om alles in takt te laten?
Hoe kan ik de notificatie naar mijn telefoon weer herstellen? De laatste tijd werkte dit helemaal niet meer.
Ben je net een beetje leuk weg van de kade, Ben je weg, gaat het anker alweer uit ~ A&DM ;)
-
Nou.....ik heb dit gevonden:
Noodcodelimiet: elke gebruiker heeft een limiet van 5 noodcodes. Overschrijdt u uw limiet, dan moet u de 2-stapsverificatie uitschakelen en opnieuw inschakelen om meer noodcodes te kunnen ontvangen.
Bron. (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/tutorials/615#t5)
Dus, neem even contact op met jezelf :lol:
-
TOP! Super bedankt weer Birdy! Gevonden, gecheckt en ook weer iets geleerd, ja alweer...RTFM! :geek:
Where would I be without you?
-
Graag opgezocht ;)