Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: DennisEhv op 11 februari 2022, 20:14:21
-
Hoi allen,
Ik heb sinds 2012 een Synology NAS Server, de DS112. Eergister even een grondige schoonmaak gedaan door alles er vanaf te gooien en een verse installatie erop te zetten.
Nu wil ik dus de 2 staps verificatie instellen, maar daarvoor moet ik dus eerst email account instellen. Nu gaat dit goed tot en met de vertificatie. Kies ik daarna op Toepassen... dan zie ik die 4 blokjes even draaien met daarna een melding: Kan contactinformatie niet op halen.
Hoe moet ik nu verder gaan? Wat is de juiste oplossing hiervoor?
-
Niemand bekent met dit probleem?????
-
Ik had er geen probleem mee, sorry.
-
Het is niet anders dan geldige accountgegevens invullen. En met een onleesbaar screenshot, is ook niet te zien wat je nu geprobeerd hebt en negeren mensen de vraag.
(Ik snap ook nooit waarom mensen een heel scherm toevoegen i.p.v. de essentiƫle dingen op te schrijven)