Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: rommert op 22 maart 2014, 00:00:04
-
Vandaag kreeg in deze melding in mijn Synology log.
Was ongeveer op het moment dat ik de switch waar mijn DS413 aan hangt had aangesloten op ons UPC-modem/router in plaats van de KPN-modem/router. Beide routers hebben hetzelfde IP-adres en hebben DHCP aan staan. Mijn DS heeft een vast ip-adres.
Melding komt slechts 1x in de log voor.
Moet ik hier actie op ondernemen?
-
Maar 1 x die melding, waarschijnlijk tijdens wisseling router ?
Als die melding wegblijft en je NAS is gewoon bereikbaar als voorheen, dan zou ik die melding negeren.
-
Ik heb zo'n melding ook wel eens gehad op dagen dat Ziggo aangaf dat ze in de nacht onderhoud zouden doen.
Zolang je weet dat de routerwisseling of het onderhoud de boosdoener is, zou ik het ook negeren.
-
Super bedankt :!:
-
Graag gedaan ;D