Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: WiSpi op 26 december 2013, 15:32:31
-
Als ik de Synologie App voorzie van het juiste gebruikersnaam en wachtwoord dan krijg ik geen verbinding. Krijg de melding: verbinding mislukt controleer uw netwerkinstellingen en probeer het opnieuw.
Het IP van mijn android wordt niet geblokkeerd door de DS212
Wat kan het probleem zijn?
-
Intern of extern?
In het laatste geval heb je de juiste poort opengezet en juist geforward?
-
Dag Robert,
Gezien je reactie is het niet zo simpel als het lijkt: app downloaden en inloggen.
Kan er weinig informatie over vinden.
In ieder geval bedankt voor het meedenken en reageren.
Groet, Wim
-
Valt wel mee hoor.
Wat vul je in bij de server waarmee je verbinding wilt maken.
Een intern ip adres? Dan zit je thuis op je eigen netwerk. Port forward niet nodig.
Vul je een extern ip adres in dan moet je wel port forwarding instellen al gebruikt Cloud Station er maar één.
-
Vul je een extern ip adres in dan moet je wel port forwarding instellen al gebruikt Cloud Station er maar één.
en dat is 6690 (TCP).