Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: WiSpi op 26 december 2013, 15:32:31

Titel: Verbinding mislukt: Android App naar Cloud sation
Bericht door: WiSpi op 26 december 2013, 15:32:31
Als ik de Synologie App voorzie van het juiste gebruikersnaam en wachtwoord dan krijg ik geen verbinding. Krijg de melding: verbinding mislukt controleer uw netwerkinstellingen en probeer het opnieuw.
Het IP van mijn android wordt niet geblokkeerd door de DS212

Wat kan het probleem zijn?
Titel: Re: Verbinding mislukt: Android App naar Cloud sation
Bericht door: Robert Koopman op 26 december 2013, 17:00:41
Intern of extern?
In het laatste geval heb je de juiste poort opengezet en juist geforward?
Titel: Re: Verbinding mislukt: Android App naar Cloud sation
Bericht door: WiSpi op 26 december 2013, 20:21:42
Dag Robert,

Gezien je reactie is het niet zo simpel als het lijkt: app downloaden en inloggen.
Kan er weinig informatie over vinden.

In ieder geval bedankt voor het meedenken en reageren.

Groet, Wim
Titel: Re: Verbinding mislukt: Android App naar Cloud sation
Bericht door: Robert Koopman op 26 december 2013, 20:30:54
Valt wel mee hoor.
Wat vul je in bij de server waarmee je verbinding wilt maken.
Een intern ip adres? Dan zit je thuis op je eigen netwerk. Port forward niet nodig.
Vul je een extern ip adres in dan moet je wel port forwarding instellen al gebruikt Cloud Station er maar één.
Titel: Re: Verbinding mislukt: Android App naar Cloud sation
Bericht door: Birdy op 27 december 2013, 12:47:24
Citaat
Vul je een extern ip adres in dan moet je wel port forwarding instellen al gebruikt Cloud Station er maar één.
en dat is 6690 (TCP).