Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: FlipjeSR op 22 juni 2022, 17:09:13
-
Goedendag allemaal,
Ik wil nu toch eens iets uitgezocht hebben vboor mijzelf en er is vast wel iemand die antwoord heeft.
Het is al erg lang het geval, Jaaaaaaaren, En het fenomeen gaat altijd mee met een nieuwe NAS. (restoren backups)
Ik ben eens begonnen met een synology.me DDNS en lets encrypt certificaten. Nog steeds allemaal werkend.
Ondertussen heb ik ook gewoon een domein naampje met een gekocht certificaat.
Alles werkt echt helemaal prima. Nix mis met de gehele opzet.
Maar in de rapporten die gegenereerd worden en aan mij worden toegemaild, zoals bijvoorbeeld verschillende dingen vanuit DSM en ook active backup ect ect. Staan steeds de verkeerde adressen. Het is wel lijkend hoor, maar als ik bijvoorbeeld https://xxxxx.xx heb. staat er in het rapport hetzelfde adres bijvoorbeeld maar dan met HTTP en niet de HTTPS, en dit werkt niet om aan te klikken in de mail, want HTTP is bij mij dicht.
Nu ik er zo over schrijf kom ik tot de ontdekking dat alle adressen HTTP zijn en niet HTTPS.
Waar moet ik mijn probleem nou zoeken?
Bedankt alvast..
-
Is mijn vraag nou erg dom en misschien overal te vinden? Of heeft echt niemand dit probleem of antwoord erop?