Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: marijnp op 11 december 2017, 14:49:00
-
Hallo,
Op een of andere manier kan ik niet meer met mijn browser naar de webinterface van mijn Synology NAS. Ik kan hem nog wel benaderen via de Finder van mijn Macbook. Verder is aan het IP-adres van mijn NAS niets veranderd.
Ik heb wel enige tijd geleden het vinkje uitgezet bij 'DNS-server handmatig configureren'. Heeft dat ermee te maken?
Iemand enig idee wat er aan de hand is? En hoe ik dit kan herstellen? MOet ik mijn NAS handmatig resetten?
Groeten,
Marijn
-
Op een of andere manier kan ik niet meer met mijn browser naar de webinterface van mijn Synology NAS.
Wat krijg je dan te zien ?
Een foutmelding ? Zo ja, welke ?
-
Ik krijg de melding 'Deze site is niet bereikbaar'.
-
Tja, kan toch iets in je netwerk instelling(en) zijn van je NAS.
Mogelijk (meestal) dat deze reset het probleem gaat oplossen:
Het wachtwoord van de administrator en de netwerkinstellingen opnieuw instellen. (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/tutorial/General/How_to_reset_your_Synology_NAS#t2)
-
Ik had ook dat probleem maar inmiddels bij mij opgelost.
Ik kon nog wel via de ds apps de nas benaderen als ik buiten de deur was maar niet de webinterface.
Nu gebruik is de quick Connect link ipv het op adres in te typen en dan lukt het wel.
Is een oude post maar wie weet heeft iemand er nog wat aan.