Synology-Forum.nl

Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: navin op 29 mei 2015, 21:30:06

Titel: DS 212 niet zichtbaar
Bericht door: navin op 29 mei 2015, 21:30:06
Goedenavond,

Sinds een tijdje kan ik mijn nas niet meer bereiken. Ik heb een nieuwe router TP-Link Archer C5 geïnstalleerd en deze werkt naar behoren. Sinds de nieuwe router kan ik mijn NAs niet vinden.

Ik weet niet of het mogelijk is om telefonisch in contact te komen met andere forumleden?
Is er iemand die mij kan helpen??
Titel: Re: DS 212 niet zichtbaar
Bericht door: Birdy op 29 mei 2015, 21:34:22
Doe eens een reset op je NAS, PUNT 2.  (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/tutorials/493#t2)
Titel: Re: DS 212 niet zichtbaar
Bericht door: navin op 29 mei 2015, 21:40:32
gedaan. wat zou er nu moeten gebeuren?? De pieptoon heb ik gehoord.
Titel: Re: DS 212 niet zichtbaar
Bericht door: Birdy op 29 mei 2015, 21:44:21
Nu kijken met assistant of je de NAS kunt vinden.
Titel: Re: DS 212 niet zichtbaar
Bericht door: navin op 29 mei 2015, 22:34:36
het werkt weer.
bedankt voor je hulp!!!