Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: HenkdeGans op 07 augustus 2011, 12:29:29
-
Hallo,
Van mijn DS 106 begon ineens de status led geel te knipperen.
Volgens de manual PROBLEEM met HD!
Ik ben ingelogd op de NAS en heb met smart test de snelle ne langszame test uitgevoerd.
Beide waren heel snel klaar en vermelde fouten op de HD met advies vervangen.
Ik kan de NAS echter normaal gebruiken.
Ik heb hem toen met de aan/uit knop uitgeschakeld en weer opnieuw opgestart.
Het statusledje brand nu groen, maar als ik de testen herhaal krijg ik dezelfde foutmeldingen.
Afwachten, of actie ondernemen??
Graag jullie reacties.
Henk
-
Dat ligt er een beetje aan hoe bedrijfskritisch je NAS voor je is.
Kan je gerust een paar dagen zonder, totdat een nieuwe schijf is
besteld, geleverd, geinstalleerd en je backup gerestored, dan kan
je het eventueel nog eens aankijken.
Maar, hoe dan ook:
Mocht je geen backup hebben van je kritische data,
dan als de wiedeweerga een backup maken.
Plerry