Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: klaasvd op 17 juni 2012, 19:17:26
-
Goedenavond allen,
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Sinds gister eigenaar van een nieuwe DS212J met 2x WD20EARS, vandaag geïnstalleerd volgens het boekje en werkte als een zonnetje. En gelijk de update DSM 4.0 erop gezet.
Echter nu dus niet meer, enige verandering is dat ik de Web2dav(of iets dergelijks heb geactiveerd), en later de NAS heb afgesloten.
Na opstarten kon ik hem niet meer benaderen vanuit Synology Assistant(de verbinding is mislukt) of via de browser. Ondertussen de NAS al opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat zelfde probleem blijft.
Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Met vriendelijk groet
Nog een aanvulling,
Bij de herinstallatie wil ik kiezen voor automatisch ophalen netwerkconfiguratie(DHCP), dan krijg ik de volgende foutmelding:
Er is een fout opgetreden tijdens de installatie. Het Telnet protocol van Diskstation is ingeschakeld voor het vaststellen van fouten.
Configureer uw router om poort 23 door te sturen naar DiskStation en neem contact op met de online ondersteuning van Synologie.
Ik heb de firewall al uitgeschakeld, maar voor dat doorsturen heb ik het ip adres nodig(wat automatisch zou moeten gaan) en de private port(maar die weet ik niet)
-
Er is een fout opgetreden tijdens de installatie. Het Telnet protocol van Diskstation is ingeschakeld voor het vaststellen van fouten.
Configureer uw router om poort 23 door te sturen naar DiskStation en neem contact op met de online ondersteuning van Synologie.
Lijkt me een vrij duidelijke tip...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ja Synology bellen, klinkt als een gouden tip inderdaad. Maar was meer benieuwd of hier ooit iemand anders tegen aan is gelopen
-
Mijn ervaring is vaak dat je met dergelijke fouten en die tips het beste aan doet om inderdaad contact op te nemen met synology. De hulp is in mijn ervaring vaak snel en goed.
Sent from my iPhone using Tapatalk