Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: willowgarden op 01 juni 2012, 00:24:34
-
Vandaag van een op ander moment kreeg ik tijdens inloggen de melding: U hebt zich aangemeld en afgemeld van DSM met een andere browser. DiskStation is opnieuw opgestart. Meld u opnieuw aan bij DSM.
Het opnieuw inloggen geeft weer bovenstaande melding. M.a.w.: ik kan dus NIET meer inloggen. Niet met de Safari-browser op de Mac, en ook niet met de Windows Internet Explorer op de windows-pc. Is iemand deze melding al eens tegengekomen? En heeft iemand hier een oplossing voor. Reset van DS412+ helpt ook niet.
-
Vandaag van een op ander moment kreeg ik tijdens inloggen de melding: U hebt zich aangemeld en afgemeld van DSM met een andere browser. DiskStation is opnieuw opgestart. Meld u opnieuw aan bij DSM.
Het opnieuw inloggen geeft weer bovenstaande melding. M.a.w.: ik kan dus NIET meer inloggen. Niet met de Safari-browser op de Mac, en ook niet met de Windows Internet Explorer op de windows-pc. Is iemand deze melding al eens tegengekomen? En heeft iemand hier een oplossing voor. Reset van DS412+ helpt ook niet.
Heb je de stekker er al eens uit getrokken?
(zodat er ook daadwerkelijk een reboot plaats vindt)
-
Heb ik ook al gedaan. Geeft ook geen resultaat. :(
-
Vandaag van een op ander moment kreeg ik tijdens inloggen de melding: U hebt zich aangemeld en afgemeld van DSM met een andere browser. DiskStation is opnieuw opgestart. Meld u opnieuw aan bij DSM.
Het opnieuw inloggen geeft weer bovenstaande melding. M.a.w.: ik kan dus NIET meer inloggen. Niet met de Safari-browser op de Mac, en ook niet met de Windows Internet Explorer op de windows-pc. Is iemand deze melding al eens tegengekomen? En heeft iemand hier een oplossing voor. Reset van DS412+ helpt ook niet.
Heb je de stekker er al eens uit getrokken?
(zodat er ook daadwerkelijk een reboot plaats vindt)
Heb ik ook al gedaan. Geeft ook geen resultaat