Synology-Forum.nl

Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: willowgarden op 01 juni 2012, 00:24:34

Titel: DS412+ inlog problemen
Bericht door: willowgarden op 01 juni 2012, 00:24:34
Vandaag van een op ander moment kreeg ik tijdens inloggen de melding: U hebt zich aangemeld en afgemeld van DSM met een andere browser. DiskStation is opnieuw opgestart. Meld u opnieuw aan bij DSM.
Het opnieuw inloggen geeft weer bovenstaande melding. M.a.w.: ik kan dus NIET meer inloggen. Niet met de Safari-browser op de Mac, en ook niet met de Windows Internet Explorer op de windows-pc. Is iemand deze melding al eens tegengekomen? En heeft iemand hier een oplossing voor. Reset van DS412+ helpt ook niet.
Titel: Re: DS412+ inlog problemen
Bericht door: raptile op 01 juni 2012, 01:39:02
Citaat van: "willowgarden"
Vandaag van een op ander moment kreeg ik tijdens inloggen de melding: U hebt zich aangemeld en afgemeld van DSM met een andere browser. DiskStation is opnieuw opgestart. Meld u opnieuw aan bij DSM.
Het opnieuw inloggen geeft weer bovenstaande melding. M.a.w.: ik kan dus NIET meer inloggen. Niet met de Safari-browser op de Mac, en ook niet met de Windows Internet Explorer op de windows-pc. Is iemand deze melding al eens tegengekomen? En heeft iemand hier een oplossing voor. Reset van DS412+ helpt ook niet.

Heb je de stekker er al eens uit getrokken?
(zodat er ook daadwerkelijk een reboot plaats vindt)
Titel: Re: DS412+ inlog problemen
Bericht door: willowgarden op 01 juni 2012, 14:40:05
Heb ik ook al gedaan. Geeft ook geen resultaat. :(
Titel: Re: DS412+ inlog problemen
Bericht door: willowgarden op 01 juni 2012, 14:42:28
Citaat van: "raptile"
Citaat van: "willowgarden"
Vandaag van een op ander moment kreeg ik tijdens inloggen de melding: U hebt zich aangemeld en afgemeld van DSM met een andere browser. DiskStation is opnieuw opgestart. Meld u opnieuw aan bij DSM.
Het opnieuw inloggen geeft weer bovenstaande melding. M.a.w.: ik kan dus NIET meer inloggen. Niet met de Safari-browser op de Mac, en ook niet met de Windows Internet Explorer op de windows-pc. Is iemand deze melding al eens tegengekomen? En heeft iemand hier een oplossing voor. Reset van DS412+ helpt ook niet.

Heb je de stekker er al eens uit getrokken?
(zodat er ook daadwerkelijk een reboot plaats vindt)

Heb ik ook al gedaan. Geeft ook geen resultaat