Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: frank2572 op 07 juni 2013, 20:41:26
-
Beste Syno's
Is hier een fix/firmware patch oid voor anders dan 't vervangen van de schijf zoals
support synology voorstelt ? Schijf heeft echt te weinig uren ....... :evil:
gr en bedankt
Frank
-
Dit is een bekend fenomeen voor die drive. Als ik het goed heb is/was er een firmware patch voor dit type harddrive.
Zoek even op de support site van Seagate, die hebben de harddrive tak van Samsung overgenomen.
Voor de duidelijkheid: de drive firmware, niet die van Synology.
-
ok. dank je wel voor de snelle reactie.
laat weten of het opgelost wordt.
gr
frank
-
Ik heb deze HD155UI schijf ook in mijn DS413 en dezelfde foutmelding. Ik heb de Seagate FW toegepast, maar nog steeds dezelfde melding. Dien ik ook nog een fix van Synology zelf te installeren?
-
Mijn opmerking hierbij is dat de HD155UI niet voorkomt als in de lijst van Synology de HD204UI overigens wel met een extra note over de firmware.
Zie bijlage.
Dien ik ook nog een fix van Synology zelf te installeren?
Zou me kunnen indenken van niet niet omdat Synology de HD155UI niet ondersteund.