Synology-Forum.nl

Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Evert op 01 februari 2014, 09:52:14

Titel: Geen verbinding met NASDS213+
Bericht door: Evert op 01 februari 2014, 09:52:14
Hallo,
Ik ben voor het eerst op dit forum, en heb een probleem met mijn NAS. Ik kan niet meer inloggen in de NAS, en 'm  niet meer benaderen op welke wijze dan ook.
De router (Fritz!Box 7360) ziet de NAS wel en die is geactiveerd. Ik heb geprobeerd:
ip adres:5000 (192.168.178.4:5000) maar er is geen verbinding
de iPhone App's vinden geen NAS
Synology assistant vindt geen NAS
Ik had een webpagina actief welke nu niet meer te bereiken is.
Ik heb een andere netwerkkabel geprobeerd en een andere LAN poort op de router.
De NAS langdurig uitgeschakeld.

Dit alles geen effect.

De status leds van de NAS branden alle. En na verloop van tijd gaat de NAS in sluimertoestand (1 led gaat traag aan en uit), maar op een of andere wijze wordt de NAS soms spontaan weer actief).

Kan iemand me helpen de NAS weer in orde te krijgen?
Alvast veel dank
Evert

Titel: Re: Geen verbinding met NASDS213+
Bericht door: Birdy op 01 februari 2014, 14:16:24
Probeer het volgende eens:
http://www.synology.com/nl-nl/support/faq/127
Titel: Re: Geen verbinding met NASDS213+
Bericht door: Evert op 01 februari 2014, 18:57:51
Birdy bedankt !,

Was alles maar zo simpel. Je moet het alleen wel even weten.
Ik kan weer inloggen. De webpage doet het nog niet, maar dat gaat wel weer lukken.
Evert

Titel: Re: Geen verbinding met NASDS213+
Bericht door: Birdy op 01 februari 2014, 19:22:23
Toppie!