Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Ratteplan op 16 juli 2009, 23:16:15
-
Mijn DS209+ is gisteren gecrashed, 1 harde schijf zou kapot zijn en de andere beschadigd.
Ik heb hierop mijn leverancier gebeld en die liet me weten dat ik via synology een Kernel dump moest laten maken om te kijken wat het probleem is.
Ik heb op het forum eens gezocht, heb meerdere mensen met dit probleem gezien, maar nergens kan ik vinden hoe ik een kernel dump moet maken.
Kan iemand me hiermee op weg helpen of moet ik gewoon wachten op support van Synology.
Ik heb daar een support ticket aangemaakt, maar heb geen idee hoe snel zij kunnen reageren.
alvast bedankt.
-
Hi,
Deze instructies krijg je van Synology per email. Mocht dit langer duren dan 2 a 3 dagen dan zou ik er even een emailtje achteraan gooien. Ze reageren normaal binnen 1 a 2 werkdagen.